10 Aralık 2014 Çarşamba

İtina ile Gobleninde Hakkından Gelinir :)


Çok sessiz kalmışım yahu :) ee ama yüzüde çok eskitmemek lazım gelir arada özgüvene gell hanımmm :)
sevgili goblemiz ip eksikliğinden bir aydan fazladır elimde sürünmekte idi bitireli bir hafta olup anca huzurlanıza çıkabildi.Goblen işlemek hiç aklımda yoktu merak ederdim ama tembel işi geliyordu lakin işeyince anladımki o kadarda tembel işi değilmiş :) gittiği eve huzur güzellik katsın;)


Nedense 'Sana Gülüm demem Gülün ömrü kısa olur!' diyesim geldi şu an ve dedim gitti :)
Malum burda kafayı sıyırmaya ramak kala bir kaçtım Malatya yaptım canım arkadaşlarımla aile eşrafımla bol bol görüştük.Banada iyi geldi ama otobüse biner binmez yine çöktü buranın gudubetliği üstüme:( Neyse Sevil üzülme az kaldı sayılı gün çabuk biter diye kendimi teselli moduna alıyorum:)
Çok şeyle uğraşıyorum sevgili takipçi az sabır kendi tasarımlarımla inş karşınızda olcam Bekleyin.....
Neyse hadi çok bunaltmıyayım yayınlanacak çok sey var nasıl olsa daha sık görüşcez;)
Hepinizi öpüyorum kalp kalp kalp

16 yorum:

  1. Of of harika olmuş ama anlamadim hediye mi edeceksin gobleni valla delisin sen ben boyle birşey yapsam evin bas köşesine cerceveltir asarim :) :) hergun döner bakarim maşallah sana yeni isleri geciktirme ekle hemen bekleyen çok malum =) =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye değil kuşum goblenin sahibine sadece işledim ücretinide aldım henüz okadar sıyırmadım :) çok teşekkür ediyorum napim biliyon hafif iş hiç bana göre değil ;) büssürü birikti ama bikaç gün goblenimin güzelliğiyle idare edeceksiniz :))

      Sil
  2. Kuzum şahane ötesi olmuslar

    YanıtlaSil
  3. süpersin canım ya bu manzarayı derya baykal,ın programında birisi göstermişti o zamanda bayılmıştım EEEE onlar yaparda sevilim yapmaz mı dedim görür görmez ellerine sağlık gül de süper ne diyeyim canım bak uyarmadı deme nazar olursun manzallah sen kıymetlimsin canım ( ben de şafak sayıyorum az kaldı 5 ay) :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet ya şafak saymak ii geliyor;) sağol şekerim şerifem malum zor işlerden hiç eksik kalamıyom yoksa bi tarafım şişer :)))) nazara gelince napalım alıştım artık ;)

      Sil
  4. Sevilim ellerine sağlık bayıldım bayıldım çok güzel olmuş. Hangi işe el atsan maşallah hepside mükemmel oluyor. Ellerin kolların dert görmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol sol kanadımın altısı;) senide bulaştıracam az kaldı bnm yaptığım her işi seninde yapman lazım biliyon :)

      Sil
  5. SEVİLİMMM.... bu neeeee süpperrrrrrrrrrrrr.. eline emeğine ve o güzel yüreğine sağlık canım benim.. işleyen ellerin nur olsun..iyi ki seni tanımışım benim gençlerdeki idolümsün :)...öpüyorum sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amanda aman ne şımardım ne şımardım bak :) sağol cnm bilmukabele iiki hayatımdasın kocaman öpüyorum seni

      Sil
  6. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. o nasıl güzellik öyle. ellerine, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok harika olmuş canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Şükür kavuşturana :) Ellerine sağlık, çok güzel desenler, ben ilkini daha bi sevdim sanki :) Yalnız beni de hiç cezbetmeyen bir iş şu golben işi, hazır desenin üstünden geçmek de ne yahu diyorum ama tuhafiyede ipleriyle desene bi dünya para döken kadınları görünce de, var bir bildikleri herhalde diyorum... ;) Sevilim daraltma kendini, bunaltma, terapi yap kendine güzel işlerinle, bize de sık sık göster, çok bekletme e mi :)

    YanıtlaSil
  10. :)) hımm sessizliğin bundanmış demekki:))
    muhteşem olmuş kuzum ama yaa.valla 8li kilim deseni yastıktan tut kanaviçe ve seccadelerim hep elimden geçtiğinden zamanında sabrımıda tüketmişim bu konuda.şimdi bakınca valla çok zor geliyor.o yüzden ayrı takdir edip alkışlıyorum seni.
    hem daralıp bunalma.az kaldı dimi ama.bak güzel işlerin bloğun ve bizler varızki!

    YanıtlaSil
  11. seni özledim blog nu ziyarete geldim güzellikleri tekrardan göroüm canım:)))

    YanıtlaSil