14 Ekim 2014 Salı

Cicim Geldi Leylek Hala Beklemede :)


Sevgili ESEN'CE bu güzelliği bana yaptı taammı bnm cicim bu taammı bakıp bakıp kıskanın sonrada isme tıklayın banada yap Esen diyin taammı:)
Çantam Esen'den havam ezelden :)))
giriş girizgahından sonra efendim Esencim ellerine sağlık bayıldım yakma çiçeğini bileklik olarak değerlendirme fikrindeyim sakıncası yoksa tabi.
o güzel notunlada beni duygulandırdın iyiki hayatıma renk katan güzelliklerden biri olup geldin hayatıma postlarınla bir gülüp bir duygulandırdığın güzel yüreğinle iiki varsın diyorum.Çantamı takıp dışarı çıkma hayalleriyle kişiye özel deli kız bavulumla salınacağım zamanı iple çekiyorum umarım ozaman çabuk gerçekleşir :(
Tekrardan teşekkür edecem ama çok ettim be Esen.Benim prensiplerimdendir 'Dostlar çok teşekkür etmez birbirine!'
Sürüye adresi tam verdin demi umutla bekliyorum.Kocaman öpüyorum o güzel ellerin dert görmesin


11 yorum:

  1. :)) Yahu etme, çok etme, etmez tabii hem :) Güle güle kullan, gözün havada olsun e mi güzel arkadaşım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh bnm cnm hayatımın renklerinin en güzellerinden biri iiki varsın...

      Sil
  2. esenin eline emeğine sağlık, her işi gibi bu da çok güzel. içi bolluk bereket dolsun çantanın sevil. güzel günlerde kullan. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Öcecim evet bu kadar becerikli hatun görmedim.

      Sil
  3. Esen'cim ellerine sağlık hani kendim keçe yapmasam kıskançlıktan çatlardım ama kıskanacağına otur yap Öznur dedim kendi kendime:) inşallah Sevilime uğur getirir leylek çabucak uğrar güzel günlerde sağlıkla kullan canım kuzenim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim en birinci kuzenim inş ama bu ara leylekler uzaklara göç etti kalanıda burdaki teröristler havada vurur :)

      Sil
  4. Özlemcim, çok teşekkürler :)
    Öznurcum, çok daha güzelini yaparsın sen :) Sağol canım ;) Aminn, inşallah uğur getirsin leylek :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. vaoov bu çanta bende olsa valla benimde havamdan geçilmezdi hemde en az bir milyon :) çok güzel yaa hemde kedişli.güle güle kullan sevilim en güzeline layıktın en güzeli gelmiş .
    sevgili eseninde ellerine sağlık.
    kocaman öpüyorum.bir ara gelip o pis virüsleride dövmeni bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Dolunayım evet esen bana delikızın bavulunu yaptı en güzeli bnm oldu :) dövdüm hep dövdüm bide kızıp korkuttum bidaha sana gelmiyceklermiş :))

      Sil
  6. Sevilim cicilerini iyi ve güzel günlerde gönlünce kullan canım... Yapan ve göndereninde eline yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnmm evin içinde takıp dolanıyom artık malum sışarı çıkamıyom :(

      Sil